Досягати цілей

Один з найперших учасників betaplace — Валерій, окрім того що розробляє красиві і зручні інтерфейси, ще й бігає.

І бігає він не просто так.

Переїхавши до Львова, Валерій поставив собі за мету за десять тижнів підготуватися і пробігти пів-марафон у Парижі.
День X — цієї неділі (17 Листопада).

Весь процес підготовки і напружених тренувань Валерій занотовував у себе на фейсбуку, і частково у спеціальному блозі.

А сьогодні він вилітає до Франції.

Ми разом з рештою резидентів бажаємо йому успіху, і надалі досягати поставлених цілей.

Betaplace goes Hackerspace

Листопад почався з того, що в бета поселився львівський Хакерспейс.

Якщо ви не знаєте що таке Хакерспейс, то найкраще починати з цього посилання:

http://www.hackerspace.com.ua/post/25992

З кімнати, яку ми використовували як комірчину для різних потрібних речей було вирішено зробити майстерню.

За декілька днів вона заповнилася різними деталями і електроінструментом з фрезерним верстатом на чолі.

Зараз хлопці дооблаштовують майстерню, і заповнюють інформацію на сайті про проекти.

Хакерспейс — це соціально-культурний феномен, одним з завдань якого є просвітництво в сфері технологій, тому найближчим часом — чекайте нових подій і майстеркласів.

Також, хакерспейс як спільнота — відкритий для нових ідей та учасників. Якщо ви вмієте тримати в руках паяльника, чи хочете навчитися, вам цікаво робити відкриття у сфері технологій, проектувати і створювати — ласкаво просимо!

далі ↬

Аптечка

Після декількох поки незначних прецендентів, ми вирішили таки організувати стаціонарну аптечку для резидентів.


Що повинно входити в офісну аптечку?

ДСТУ визначає лише параметри для аптечки першої допомоги в автомобілях.
На ринку ж існує декілька готових «офісних» аптечок, але виробники туди медикаменти кладуть керуючись якоюсь своєю особливою логікою. Тож, ми не були надто оригінальними, і закупили медикаментів на свій розсуд.
далі ↬

Вірусна лабораторія. З чого все почалося

Події, презентації і майстеркласи — одна з ключових умов існування коворкінгу і побудови спільноти.

Ми поставили собі за мету робити події якомога регулярніше. Тож за два тижні від «Вільних просторів» потрібно було щось зробити.

vir_compare1

Тому ми сіли з Андрієм, який недавно до нас приєднався і дуже допомагає, і почали думати.

Ідея виникла доволі спонтанно:

«Давайте будемо куховарити вірусну рекламу, як Волтер Вайт і Джессі Пінкман в серіалі Breaking Bad куховарять метамфетамін.

Ідея нічого не варта без реалізації, тож ми зібрали Івана та Романа, які на ту мить найкраще підходили на роль головних куховарів події, і за день поїхали фотографуватися.

Основна ідея фотосесії — обіграти плакати серіалу, так, щоб з одного боку вони впізнвалися, але з іншого — було видно, що воно своє, наше.

далі ↬

День свіжого соку!

Тиждень тому Хочу Раю привезли нам з Франківщини цілий ящик натуральних свіжих і гарних яблук.

Зрештою, ця спроба не надто допомогла їм врятуватися від повільної смерті, оскільки їх поїдання не співставлялося зі швидкістю їх старіння. Тому ми пішли навпростець і зробили з них сік:)

Соку багато, довго стояти не буде, тож заходьте на сік:)

sook

Міні конференція: Вільні простори — місця для інновацій та творчості

Якщо революції не уникнути, її потрібно очолити!

Тенденції такі, що кількість коворкінгів, бізнес-інкубаторів та середовищ подібного характеру у Львові впродовж наступного року стрімко, драматично зросте.

Ми зібрали людей, які стоять за такими зрушеннями у Львові і в Україні, щоб вони поділилися своїм баченням, ідеями та досвідом.

Щоби не прогавити момент, бути в курсі подій — приходьте на подію і очолюйте революцію!

Історія однієї стіни — 2

Іноді краще один раз побачити, ніж сто разів почути:

Класична музика

В усіх робочих просторах існує проблема шуму і тиші.
Щоб працювати самому, потрібна тиша, а співпраця створює деякий шум.

Недолік тиші ще в тому, що одиничний звук — коротка фраза чи раптовий дзівнок телефону – миттєво розриває її, привертає загальну увагу і руйнує концентрацію.

Тому в коворкінгах світу часто ставлять різні генератори шуму: починаючи з фонової музики і закінчуючи генераторами білого аудіошуму в прямому сенсі.
Задача цих речей — запобігати гробовій тиші і, в той же час, не заважати зосередженій праці.

На початках ми вирішили, що всюди, окрім кухні та переговорних кімнат буде застосовуватися правило бібліотеки. Але в реальності це не надто добре спрацювало.

Якщо ти ставиш якесь правило для інших, ти сам повинен дотримуватися його у першу чергу.

Розмовляти в живу виявилося зручніше, ніж переписуватися по скайпу, сидячи поряд. Все ж коворкінг — це особиста присутність. Та й постійні гості не сприяли стовідсотковій тиші.

В бібліотеках тихо тому, що там нікого нема. Там кожен зайнятий своєю справою і не перетинається з іншими. Ми ж будуємо спільноту, в якій будуть можливості перетинатися і займатися спільними справами.

Йде другий тиждень з того моменту як ми вирішили спробувати крутити неголосно в фоні класичну музику (музику епохи класицизму і супутніх періодів).

Поки не було жодного моменту, коли ми б про це пожалкували.
далі ↬

Inspiration

*стандартний текст про те, що у кожного є джерело натхнення, події, особистості та інше*

Пропустимо це.

Замість копіювати, ми просто беремо ідеї, які працюють, і використовуємо їх у своїх цілях. Якщо не працюють, то відкидаємо або змінюємо.

Ідея цього блогу була взята з проекту Федора Овчинникова “Сила Ума”

У Федора є багато чому повчитися.

В першому записі він написав, що взяв кредит, позичив грошей і відкриває власний бізнес — книжковий магазин.
Довгий час блог був його основною рекламною платформою.

Коли я на нього натрапив, то з захопленням читав усі записи з 2006 року до сьогодення. А ще довго радив оточуючим для ознайомлення, щоб ті позбулися рожевих окулярів стосовно власного бізнесу і стартапів.

У чомусь ми йдемо схожим шляхом. Нам подобається відкритість і прозорість дій. Коли кожен знає, за що він платить і куди йдуть його гроші. Коли досвід, набутий однією людиною, допомагає іншим уникнути проблем.

Нас надихає ідея opensource, те, що зробила Wikipedia з інтернетом і Github — з реаліями сучасного програмування.

Ті ж цінності ми хочемо закласти і культивувати тут, у betaplace.

далі ↬

Медіа присутність

Давно хотів написати про те, як ми піаримося, аж натрапив на oленчин блог, і вирішив не тягнути.


Швидше за все, пост розділиться на два записи. Перший — методи і підходи, якими ми користувалися, другий — результати: що і як спрацювало для нашого випадку.

Пі-ар покликаний вирішувати такі задачі:

  • щоб знали про вас і ваш продукт
  • щоб виникало бажання взаємодіяти з вами і продуктом
  • щоб виникало бажання розповісти іншим

Найпершим механізмом взаємодії з громадськістю був нетворкінг — використання знайомств і особистих зв’язків, щоб поширити інформацію і інтерес про те, чим ти займаєшся. Ми просто говорили з друзями, і слухали їхню думку. Писали листи людям, з якими знайомі заочно, щоб познайомитися.

З одного боку, це найпримітивніший і найменш масовий інструмент. З іншого боку, він часто є найефективніший в плані ключових людей і подій.

Другою річчю, яку ми запустили, був цей блог.
Блоги вже не такі популярні, як колись, і охват менш масовий, але це дуже добре контрольований інструмент, з допомогою якого найкраще можна розвивати лояльну онлайн-спільноту.

Третя річ — фейсбук.
далі ↬