Inspiration

*стандартний текст про те, що у кожного є джерело натхнення, події, особистості та інше*

Пропустимо це.

Замість копіювати, ми просто беремо ідеї, які працюють, і використовуємо їх у своїх цілях. Якщо не працюють, то відкидаємо або змінюємо.

Ідея цього блогу була взята з проекту Федора Овчинникова “Сила Ума”

У Федора є багато чому повчитися.

В першому записі він написав, що взяв кредит, позичив грошей і відкриває власний бізнес — книжковий магазин.
Довгий час блог був його основною рекламною платформою.

Коли я на нього натрапив, то з захопленням читав усі записи з 2006 року до сьогодення. А ще довго радив оточуючим для ознайомлення, щоб ті позбулися рожевих окулярів стосовно власного бізнесу і стартапів.

У чомусь ми йдемо схожим шляхом. Нам подобається відкритість і прозорість дій. Коли кожен знає, за що він платить і куди йдуть його гроші. Коли досвід, набутий однією людиною, допомагає іншим уникнути проблем.

Нас надихає ідея opensource, те, що зробила Wikipedia з інтернетом і Github — з реаліями сучасного програмування.

Ті ж цінності ми хочемо закласти і культивувати тут, у betaplace.


Багато хто знає про такий онлайн журнал: Inspired. Основне інтернет-джерело натхнення в Україні.

На початках, до появи ідеї з блогом betaplace, я списався з Сергієм, головним редактором Inspired, і запитав у нього, чи міг би він нам допомогти з придумуванням крутої інтернет-кампанії.

Сергій відповів, що тема коворкінгів йому цікава, але до нього з аналогічною пропозицією вже звернувся Максим з Godo.

— Я не проти. Можеш працювати з усіма. Так навіть цікавіше. — відповів тоді я при зустрічі.

В результаті, ситуація розійшлася сама собою, ми почали робити піар власними силами, Сергій декілька разів неявно нас прорекламував, за що йому хочеться подякувати.

Зараз в Сергія, окрім блогів, декілька проектів та ідей, які мені подобаються, і я уважно за ними слідкую.

Нещодавно він запустив магазин кльових мотиваційних футболок, дуже добре, коли сильний онлайн підтриманий офлайном. Антон каже: «Якщо ти нічого не виробляєш, то ти нічого не коштуєш».

Тенденції на світовому інтелектуальному ринку (Amazon, Valve, Microsoft, Google та інші) показують, що інтелектуальна власність без матеріальної підтримки нічого не варта.
Так само, як ідея без реалізації.
Саме тому ідеї не крадуть — їх втілюють.

Also read...